Το τέλος του μήνα συνήθως μας βρίσκει να κάνουμε πληρωμές, να παραδίδουμε projects και να κλείνουμε εκκρεμότητες. Είναι όμως και μια καλή στιγμή να κοιτάξουμε κάποια φαινομενικά μικρά αλλά σημαντικά στοιχεία της επιχείρησής μας και να κάνουμε κάποιες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να τα πάμε καλύτερα τον επόμενο μήνα, από άποψη οικονομική αλλά και εργασιακής ικανοποίησης!
“You can’t connect the dots looking forward; you can only connect them looking backwards”
Steve Jobs
1. Ποιοι ήταν οι καλύτεροι πελάτες μας και ποια projects απολαύσαμε περισσότερο.
Θα μας βοηθήσει να αναζητήσουμε περισσότερα τέτοια projects για το μέλλον. Έτσι το marketing μας θα είναι πιο στοχευμένο και σίγουρα πιο αποτελεσματικό!
2. Ήταν αποδοτική η διαχείριση χρόνου που κάναμε; Ή από τις 8 ώρες δουλειάς ήταν παραγωγικές οι 4; Αν ναι, μήπως θα ήταν καλύτερη μία 4 hour workweek ώστε να εκμεταλλευόμαστε καλύτερα τον υπόλοιπο χρόνο;
3. Τι δεν «δούλεψε»; Υπήρχε κάποιο task στο οποίο σπαταλήσαμε χρόνο και ενέργεια χωρίς να μας ικανοποιεί και με ελάχιστο ή μηδενικό αποτέλεσμα; Πώς θα γίνει να έχουμε λιγότερα τέτοια στο μέλλον;
4. Τι θα θέλαμε να είχαμε κάνει και δεν κάναμε επειδή δεν προλάβαμε; Πώς θα βρούμε χρόνο να το κάνουμε τον επόμενο μήνα;
5. Τέλος, ας αφιερώσουμε λίγα λεπτά να σκεφτούμε τι πήγε πολύ καλά, να πούμε ένα μπράβο στον εαυτό μας για τα κατορθώματα του μήνα και να τον επιβραβεύσουμε! Ένα ωραίο lunch break, μία ώρα off για περπάτημα στην πόλη, ένα νέο gadget γραφείου θα μας ανανεώσουν σίγουρα ώστε να ξεκινήσει και ο καινούριος μήνας με θετική διάθεση!